Wednesday, May 12, 2010

sorang lagi..


Ni lagi sorang...
namer dier Intan..Intan aper aku pun x taw..pelik skit namer dier..
hahahaha..tapi aku pggl Intan jer...

erm..
dier nie la yg slalu isi masa suram aku..biler aku sedih,dier la tmpat aku lpas rndu..
umo dier korang x yah taw la..muda g..
tapi bg aku..klau dier x der masa skang nie aku rasa sunyi giler..
nasib baek la dier mncul..walaupun secara x sengaja..

intan..aku mnta maaf sbb wat ko cmnie..aku buntu giler nie..
aku sayang kaw..aku akan cuber menyanyangi dr kaw sepenuh hati..
letak diri kaw dihati aku dan aku akan cuber bahagiakan kaw..

aper2 jadi pun...aku x nk bnda laen...aku cumer nk tgk kaw bahagia di smping org yg kaw percaya dan org yg kaw sayang..
klau aku,thanks sgt2...aku hargai sgt..

intan...aku sayang kan kaw dan cinta tu akan mnnti kita walaupun kita jauh syg...
jgn risau..aku ader biler kaw prlukan aku...always in my heart...intan..aku akan beri cinta aku pada kaw klau kaw sudi...sudi kah kaw menerima cinta aku ni intan???

Related Posts with Thumbnails